Re: Pliki .reg i usuwanie kluczy/wartosci z rejestru

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 16:01:54 MET

In news:fl29qo$54$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Marcin Gala* <m.gala.maupa@.interia.pyly> typed:
> Przy pomocy pliku .reg jest mozliwosc dodawania informacji do rejestru.
> A czy jest mozliwosc usuwania w ten sposob informacji? Tzn. mam plik
> .reg, uruchamiam go co skutkuje dodaniem wartosci/kluczy do rejestru.
> Jak teraz i czy wogole mozna uruchomic taki plik, (moze jako parametr
> regedit z jakimis przelacznikami) zeby poprzednio dodane wartosci usunac?

Mozna skasowac co chcesz:
klucz/galaz lub pozycje ale musisz wiedziec,co chcesz skasowac:
Klucz się kasuje minusem na poczatku, a pozycje minusem na koncu.
gdzie plik reg ma zawartość:

To jest dla klucza:
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Colors]

a to dla pozycji/wartosci:
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Colors]
"ActiveBorder"=-
"ButtonLight"=-
"HilightText"=-
itd.....
Oczywiscie zapisujesz to go pliku *.reg tak jak przy wpisie do rejestru z
REGEDIT 4.