Windows na USB - boot z dysku i jeszcze cos.

Autor: Hatson <panetshop24_at_alice-dsl.de>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 23:58:07 MET

Witam.
Tutoriali, jak zrobic boot`owalny USB jest wiele. Ja jednak nie mam takiej
opcji w kompie, wiec mnie to nie interesuje. Chcialbym wiec aby windows
zabootowal sie normalnie z dysku ale juz pozniej korzystal z UBS sticka.
Chodzi wiec o przekierowanie wszystkich sciezek. Czy jest na to jakis
prosty sposob ?

Jest to laptop, jest w nim bardzo wkurzajacy glosny dysk ustawiony na
wylaczanie sie po 5 min. i mimo, ze nic sie na kompie kompletnie nie dzieje,
to wlacza sie on co jakis czas.

Czy przykladowo Win2k robi jakies zrzuty/ logi na dysk, gdy nie jest nic na
nim uruchomione ? Moze trzeba wylaczyc jakies uslugi, ktore cos tam sobie
zapisuja ?

Pozdrawiam
PAwel