Re: Windows Server 2003 Standard SP2 PL i problem z R2

Autor: RafZielak <rafzielak_at_wpUSUŃ_TO.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 19:51:20 MET

Użytkownik "RafZielak" <rafzielak@wpUSUŃ_TO.pl> napisał w wiadomości
news:fkjib7$oll$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Używam systemu operacyjnego jak w temacie którego to mam z programu MSDN
> Academy. Problem jest złożony. Po 1 ... istnieje sobie od jakiegoś czasu
> taka "aktualizacja" jak R2 do tego systemu. Pytanei pierwsze ... czy jest
> ona dodatkowopłatna w przypadku gdy się chce swój system do niej
> zupdateowac? Pytanie drugie ... skąd ją wziąc dla systemu w polskiej
> wersji językowej?
> Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Każdemu z osobna dziękował nie będę toteż odpowiem "sam sobie" pisząc
jedynie, że Wasze rady conieco mi rozjaśniły i już napisałem do mojego
wydziałowego opiekuna MSDNAA. Mam nadzieję, że on coś na to zaradzi, a jak
nie to pozostało szukanie wspomnianych dodatkow i instalowanie pojedynczo.
Pozdrawiam
RafZielak