Re: Windows Server 2003 Standard SP2 PL i problem z R2

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 19:42:18 MET

> Używam systemu operacyjnego jak w temacie którego to mam z programu MSDN Academy. Problem jest złożony. Po 1 ... istnieje sobie od
> jakiegoś czasu taka "aktualizacja" jak R2 do tego systemu. Pytanei pierwsze ... czy jest ona dodatkowopłatna w przypadku gdy się
> chce swój system do niej zupdateowac? Pytanie drugie ... skąd ją wziąc dla systemu w polskiej wersji językowej?

Nie istnieje coś takiego jak "aktualizacja do R2"
Windows Server 2003 R2 to ddzielna rodzina produktów
Dział marketingu firmy Microsoft uznał kilka lat temu
iż raz na 3 lata bedą wydawać nowy produkt.
Jako że w 2005 roku liczba zmian w systemie była zbyt mała
aby nazwać go Windows Server 2005
zdecydowano się nowy produkt nazwać
Windows Server 2003 Release 2.
Skoro wiadomo już że jest to nowy produkt
to chyba nie musze już pisać
że trzeba za niego oddzielnie zapłacić.
Ktoś kto ma już WS2003 może uzyskać to samo a nawet wiecej
instalująć najnowszego service pack'a,
zamieniająć .NET 1.1 na nowaszą wersje (obecnie 3.5)
oraz doinstalować kilka nowych usług nie dostępnych
w momencie premiery WS2003 ale udostępnionych publicznie
w trakcie ostatnich 4 lat
(to właśnie cześć z nich trafiła na drugi CD instalacyjnym
i sprawiła że zaistniało coś takiego jak WS2003R2)

Skoro masz dostęp do MSDNAA to zgłoś sie do opiekuna
na swojej uczelni i poproś go o nową wersje.

--
Robert Winkler