Outlook Express - ogromne pliki

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 22:33:44 MET

Witam!

Podczas defragmentowania dysku zauważyłem, że mam dwa ogromne pliki:

C:\Documents and Settings\Spook\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express\Elementy usunięte.dbx

C:\Documents and Settings\Spook\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express\Skrzynka odbiorcza.dbx

Oba mają przeszło 500 Mb. Moja poczta jeszcze dwa tygodnie temu mniej więcej
tyle zajmowała, ostatnio zrobiłem jednak radykalny porządek i mam
kilkanaście wiadomości zajmujących w sumie około 4 Mb. Kosz w OE jest pusty.
Wybrałem wszystkie opcje konserwacji - od kompaktowania bazy do usunięcia
wszystkich nagłówków i wiadomości i zresetowaniu folderów (acz zadziałało to
chyba tylko dla folderów grup dyskusyjnych). Zakładam oczywiście, że OE nie
potrzebuje tak gigantycznych plików do pracy - sądzę, że są to pozostałości
po moich wcześniejszych wiadomościach, których chciałbym się pozbyć - tym
bardziej, że Elementy usunięte.dbx jest rekordzistą jeśli chodzi o
pofragmentowanie - na dysku leży ponad 900 jego fragmentów.

Jak zrobić porządek z tymi plikami?

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !