wyciaganie nazwy kary sieciowej

Autor: thim <thimothy_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 19:07:56 MET

Witam
Mam taki problem, na kilkuset komputerach mam z automatu przestawić
ustawienia karty sieciowej ze statycznego adresu na dynamiczny, moge napisać
skrypt bat który zrobi to za pomocą netsh.
Z tym że netsh jako parametr bierze nazwe interfejsu sieciowego, zakładając
że nazwa ta na różnych komputerach moze sie róznić, w jaki sposób pobierać
nazwy interfesjów sieciowych, najlepiej włączonych interfejsów
sieciowych?Może ktoś z was ma juz taki skrypt

Drugie pytanie jest jakies polecenie w windowsie które może z jakiegoś ciągu
znaków wyrzucić ciąg znaków który zawiera sie np w " ".

Z góry dzieki za pomoc