Re: Zdalne przegrywanie win2003

Autor: Michał <wolvverine_at_antyspam.tlen.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 18:08:57 MET

Dnia 14-05-2007, pon o godzinie 09:26 +0200, Maciej Jurkiewicz pisze:
> Hello.
> Nie wiem czy to dobra grupa ale spróbuje.
>
> Sieć około 150 komputerów na Active Directory. Na każdym z nich muszę
> zainstalować 1 fonta z kodem kreskowym.
> Próbowałem dodać do login skryptu coś takiego: copy /V /Y
> L:\ftp\3OF9_NEW.ttf c:\Windows\Fonts
> gdzie L: jest ogólnodostępnym dyskiem sieciowym do którego każdy ma dostęp.
> Niestety to nie działa z powodu odmowy dostępu do folderu c:\Windows\Fonts
to chyba oczywiste :)

do takich rzeczy i nie tylko (przyszłościowo) swietnie nadaje sie WPKG
www.wpkg.org

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl