Error 1315, brak praw do zapisu w folderze

Autor: Marsjanin <nospam_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 00:12:00 MET

Witam.

Któryś to już raz mi się przydarza, i zawsze z instalką Opery poprzez
MSI.

Obecnie mam Windows XP.

Błąd 1315, nie mam (lub program instalacyjny nie ma) prawa do zapisu w
folderze docelowym.

Różnica pomiędzy Operą u "Kowalskiego" a u mnie jest taka, że ja
miałem kiedyś Operę zainstalowaną normalnie, potem przeadresowałem ją
całą używając primo, programu Change Of Address 2 (COA2) i secundo,
dokładnie poprawiając każdy wpis odnośnie katalogów w plikach *.ini
Opery. Przenosiny miały miejsce z

C:\Program Files\Opera

na

O:\Opera

przy czym, było to wykonane na Windows ME albo nawet na Windows 98
jeszcze. Partycja O: nie istnieje fizycznie, jest pod-SUBST-owana do
katalogu C:\Programy\ .

*Wszystko w Operze działa prawidłowo*.

Opera korzysta tylko z katalogu O:\Opera\ i tam trzyma też profile
użytkownika (konkretnie tylko jeden profil).

SUBST i dziwny dysk O: służą mi do łatwego przenoszenia Opery na
pendrive i uruchamiania jest stamtąd. Po prostu podpinam SUBST-em na
obcym kompie O: pod pendrive, i odpalam Operę. Działa tak samo
wybornie.

Jednak przy próbie aktualizacji instalator Opery (MSI) wywala błąd
1315. Oczywiście mam prawa admina, i oczywiście, katalog ani pliki i
katalogi w nim nie mają żadnych atrybutów (R, S, H) poza czasami
Archiwalnym.

O co może chodzić...? Jak mam to wybadać?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Informatyka to różnica między teorią a praktyką. (C) Komak (@alt.pl.emule)