Re: Spalony procesor RAID na p³ycie g³ównej

Autor: <chelsea220_at_onet.eu>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 23:30:48 MET

> Ale jaki kontroler, jaki raid? Wró¿ka wyjecha³a...
> Zmieñ serwisanta na takiego który doprowadzi ci sprawê do koñca, i/lub
> zaufaj serwisantowi, bo z twojego pytania to tyle wynika co "by³em u
> lekarza bo sie zle czuje, powiedzia³ ¿e jestem chory, ale nie wie na co,
> czy mia³ racje?"

> Bartlomiej Kuzniewski

OK, wiem wiêcej i oczywi¶cie siê podzielê
Jaka p³yta g³ówna, jaki kontroler nie wiem, ale wiem ¿e tam by³y 2 dyski 300
giga, w trybie Raid 1 czyli w systemie backup, ale...
Teoretycznie po rozmowie z qmplem który rozmawia³ z serwisantem, przy nim bo
przedtem nie mia³ w ogóle czasu, wzia³ jaki¶ dysk, zainstalowa³ system w2000 na
tym samym kompie co wychodzi ze komp i plyta g³ówna s± teoretycznie sprawne,
podlaczenie ktoregokolwiek dysku z Raida, w2000 wykrywa i proponuje format. Z
tego co wiem jakis program, pewnie PQMagic pokazuje zajêto¶æ na tym dysku ale
nie potrafi siê do niego dobraæ :( To samo jest z tym drugim dyskiem.
Byæ mo¿e kontroler RAID namiesza³ co¶ w dyskach ¿e s± dane s± niewidoczne.
Czy istnieje szansa na dobranie siê do tych danych?

Pozdrawiam i czekam na ewentualn± odpowied¼

Tomek

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl