Re: Problem sieciowy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 22:56:41 MET

Dnia Tue, 18 Dec 2007 22:10:28 +0100, tomecki napisał(a):

> Witam serdecznie, kiedyś namiętnie czytwałem tą grupę, ale brak czasu
> wykluczył mnie z tak ciekawej lektury.
> Problem przedstawia się tak:
> Z jednej strony modem z routerem podpięty do neostrady po drugiej około
> siedem PC-etów podpiętych przez kable. Router teoretycznie przydziela
> każdemu kompowi w sieci IP przez DHCP. Problematyczny komp to Win XP Home,
> ustawiony oczywiście na pobór IP Z DHCP i zaznaczony ptaszek, automatycznie
> wykryj ustawienia sieci. I tu jest problem bo o ile cała sieć dostaje
> adresy z zakreu 192.168.x.x to ten komp pobiera IP 254.x.x.x przez co
> [...]

Może zrestuj ustawienia sieci oraz Winsock. A także przeskanuj system
jakimś programem antyspyware.

Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemiie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/

Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/

Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/

http://www.cexx.org/lspfix.htm

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]