Problem sieciowy

Autor: tomecki <tomekgt_at_wp.pl.WYWALTO>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 22:10:28 MET

Witam serdecznie, kiedyś namiętnie czytwałem tą grupę, ale brak czasu
wykluczył mnie z tak ciekawej lektury.
Problem przedstawia się tak:
Z jednej strony modem z routerem podpięty do neostrady po drugiej około
siedem PC-etów podpiętych przez kable. Router teoretycznie przydziela
każdemu kompowi w sieci IP przez DHCP. Problematyczny komp to Win XP Home,
ustawiony oczywiście na pobór IP Z DHCP i zaznaczony ptaszek, automatycznie
wykryj ustawienia sieci. I tu jest problem bo o ile cała sieć dostaje
adresy z zakreu 192.168.x.x to ten komp pobiera IP 254.x.x.x przez co
oczywiście połączenia z netem nie ma.
Lapek podpięty do tego kabelka działa poprawnie, założona inna karta
sieciowa działa tak samo jak pierwsza.
Może ktoś by mi podpowiedział jak to ugyźć?
A i gdy z tabeli routingu prubuję usunąć wpis 254.x.x.x to dostaję
odpowiedź że dana trasa nie istnieje.
Pozdrawiam
tomecki