Re: XP - problem z Master Browser i przeglądaniem sieci

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 13:35:20 MET

Dnia Sat, 15 Dec 2007 14:44:54 +0100, Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk
napisał(a):

> To widziałeś? - http://support.microsoft.com/kb/135404

Dzięki, ale u mnie nie było takich błędów w eventlogu. Właściwie to
żadnych błędów nie było, dlatego nie bardzo mogłem dojść co się dzieje.
Ale problem już rozwiązany - pozostaje zgłosić go u Kaspersky'ego...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/