Re: Robak w google ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 13:28:20 MET

*Sempiterna* pisze:

> Użytkownik "Barnaba" <l.prv@vp.pl> napisał w wiadomości
> Na to wygląda, że NOD smali babola - Avasta mam ustawionego, że bez
> pozwolenia nawet pierdnąć nie da, przetestowałem z wszystkimi trzema
> (Opera, FF, WIE) przeglądarkami, pokusiłem się nawet o wpisanie ręczne
> tego, co na obrazku z imageshacka, zero reakcji. Gdyby coś było, Avast
> natychmiast przerwałby połączenie. A nic nie zareagował.
> BTW. kiedyś dawno jedna z wersji MKS-a alarmowała mi wirusa, gdy plik
> zaczynał sie wartością dziesiętną 234, nawet, jeśli zawierał jeden
> bajt...

IMO to nie jest "babol" NODa, a raczej nadwrażliwość. Albo zbieg
okoliczności. Pewnie w kodzie strony z wynikami wyszukiwania tej
nieszczęsnej trójki jest coś (jakiś fragment javascriptu?) co przypomina
sygnaturę wirusa. Miałem kiedyś sygnały, że te "robaczki", które są
widoczne w źródle wysyłanych przeze mnie postów, w nagłówku X-Face
powodują podobne alarmy :)
Co do tej "3" na google - ciekawa sprawa, chyba potwierdzająca moje
przypuszczenia. Na Firefoksie z adblockiem, noscriptem i blokowaniem w
HOSTS google addservices i google syndication alarmu nie było. Natomiast
na prawie "waniliowej" Operze - stan praktycznie jak zaraz po świeżej
instalacji - i owszem, "VBS.Small I robak".

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]