Re: Mój komputer->Zarządzaj - błąd w rejestrze?

Autor: Jędrek <andx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 12:53:32 MET

"Piotr Palusiński" news:fjh23n$7su$1@atlantis.news.tpi.pl

> Popraw zapis w rejestrze (brakuje Ci pliku lub zapisu do CompMgmt.msc)

Plik jest.

HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}\shell\Manage\
command
> wartośc REG_EXPAND_SZ
> Domyslna=%windir%\system32\mmc.exe /s %windir%\system32\compmgmt.msc

Powyższa wartość jest dokładnie taka sama w rejestrze.

> lub
> Domyslna = %SystemRoot%\system32\CompMgmtLauncher.exe

A ta wartość gdzie ma być?
Z tego co przejrzałem w windows2000 w ogóle nie ma pliku
"CompMgmtLauncher.exe"
Dla pewności sprawdziłem na innym kompie z windows2000 i też go nie posiada
a wywołanie zarządzania komputerem z poziomu prawoklika na ikonie mój
komputer działa bezproblemowo.
Wydedukowałem więc, że ten drugi wpis ma tylko miejsce dla windows Xp i
wyższych?
Jak w przypadku win2k ma to wszystko wyglądać?
Zakładam, że tylko pierwszy zapisz wartości w kluczu jest słuszny.
Czy jakiś inny klucz odpowiada jeszcze za prawidłowe wywołanie zarządzania
komputerem?