Re: Mój komputer->Zarządzaj - błąd w rejestrze?

Autor: Jędrek <andx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 12:49:13 MET

"Michal Kawecki" news:1c46s1gqxnlwu.dlg@kwinto.prv

> Raczej na zgubiony plik \Windows\System32\compmgmt.msc.

Nie jest zgubiony, siedzi tam gdzie ma siedzieć. Inaczej nie było by możliwe
odpalenie zarządzania komputerem z poziomu Panelu Sterowania.
Zarządzanie komputerem bez problemu uruchamia się przez wejście w Narzędzia
Administracyjne.
Nie jest natomiast możliwe odpalenie przez prawoklik na ikonie Mój komputer.
System Windows 2000.