Przełączanie sieci

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 13:17:41 MET

Czy jest możliwości przełączania automatycznego źródła sieci?
To ma być w taki sposób że:
Jeśli mój komputer jest włączony to ma iść cały ruch przez niego (mam
dwie karty sieciowe) jeśli nie) to niech idzie dowolnie.
Mój komputer by dzielił łącze tak by zostawać mi największy kawałek a
reszta domowników dostawa tyle ile potrzeba. bo w tej chwili jest tak ze
jeden z domowników nie może obyć sie bez YT czy innych pożeraczy łącza i
szlag mnie trafia, czy to podczas czytania grup, zy podczas pobierania
dużego filmu od znajomego. (własnych filmów).
Jak to zrobić? z pozycji pozostałych komputerów? Że mają sie łączyć z
moim jeśli nie to z innym? ale Jak to zrobić tak by tego nie zauważyli.
I co zrobić jeśli ja sie włączę do sieci? Przecież oni będą mieć link
bezpośredni z routerem.