Re: Server 2003 + bledy roznych aplikacji

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 12:05:27 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Chyba za firewallem/routerem/natem, nie można być za proxy.

router+firewall jest gdzieś tam nawet nie wiem gdzie.
w "mojej podsieci" to tylko ruch lokalny+proxy www/ftp

> No jasne, bo Internet to ta niebieska ikonka z e na pulpicie.

I stąd spotyka się określenie "backup internetu" na hdd przy pomocy
jakiegoś programu p2p

> Albo można po prostu zainstalować bez podpiętej sieci, włączyć wbudowany
> firewall, podłączyć do sieci i pobrać poprawki... No ale z dwoma maszynami i
> interfejsami faktycznie brzmi bardziej enterprise, a jak już do tego dołożymy
> proxy to jest, jak sama nazwa wskazuje, bardzo pro.

Eee, nie przesadzaj po prostu tak było MI łatwiej. W konkretnej
konfiguracji. A na Windows to się znam tak średnio. Ale czasem klient
"się uprze" ;-)

Rafał