Re: Server 2003 + bledy roznych aplikacji

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 23:02:00 MET

** Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote:

> A ja nie mam takiego problemu :-) Serwery z Windows są za proxy (linux+squid)

Chyba za firewallem/routerem/natem, nie można być za proxy.

> jak nowemu serwerowi łaskawie nie pokażę, gdzie jest ta dziura do internetu

No jasne, bo Internet to ta niebieska ikonka z e na pulpicie.

> to sam jej nie znajdzie. A to dopiero po instalacji, SP, i podstawowej
> konfiguracji. Jak masz jakąś maszynę z 2 interfejsami to podłącz nową do
> niej.

> patche ściągniesz na starą i udostępnisz nowej na wewnętrznym interfejsie. A
> potem zmiana IP i do dzieła.

Albo można po prostu zainstalować bez podpiętej sieci, włączyć wbudowany
firewall, podłączyć do sieci i pobrać poprawki... No ale z dwoma maszynami i
interfejsami faktycznie brzmi bardziej enterprise, a jak już do tego dołożymy
proxy to jest, jak sama nazwa wskazuje, bardzo pro.