Vista=paranoja?

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 16:36:58 MET

Witam. Mam pytanko do fachowców bo szczerze mówiąc szczena mi opadła. Mam
zainstalowaną Viste Home Premium, oczywiście oryginalną. System aktywowany,
działa(ł) bez problemu. Do czasu. A mianowicie postanowiłem dołożyć pamięć
i....system wyświetlił komunikat że musze go aktywować. Wyciągnąłem dołożoną
pamięć i komunikat zniknął. Z ciekawości zmieniłem karte graficzną i
komunikat znów się pojawił. Gdy spróbowałem aktywować system pojawił się
komunikat że ten numer jest już zajęty. Wygląda na to że nie moge dokonać
jakiejkolwiek zmiany w konfiguracji bo strace system. Nie wiem czy u mnie
jest coś nie tak, czy też Microsoft przekroczył granice absurdu? A co będzie
jak któryś podzespół ulegnie awarii? Mam zapychać po nowy system? To IMHO
jakaś paranoja :)
Pozdrawiam
Jacek