XB nie bootuje się a ja już wysiadam :(

Autor: Sebcio <sebcio_at_nowhere.com>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 15:44:53 MET

Witam !

        Mam paskudnie upierdliwy problem z XP Home PL. W chwili gdy BIOS
powinien zbootować system, nie dzieje się nic. Nie ma komunikatu "NO
SYSTEM DISK...", komputer daje się zrestartować Ctrl+Alt+Del. Nie ma w
ustawieniach BIOSu włączonej ochrony antywirusowej.

        Zrobiłem sobie dyskietkę startową do XP i z niej udaje mi się
bezproblemowo odpalić system. Na wszelki wypadek nadpisałem na dysku
twardym NTLDR, BOOT.INI oraz NTDETECT.COM ale nic. CHKDSK nie widzi
żadnych problemów.

        Próbowałem więc odpalić z płyty instalacyjnej CD i wejść w konsolę
naprawy. Niestety i tu porażka: FIXBOOT C: niby robi co ma robić, ale
efektu żadnego. FIXMBR także nic... Nie wiem co mam dalej robić.

        Co jeszcze można zrobić poza reinstalacją systemu ? Niestety, nie mam
dysku instalacyjnego do XP Home SP2, mam tylko do Pro. Z niej mogę
odpalić konsolę naprawczą, ale nie wykonam instalacji naprawczej.

--
Pozdrawiam,
Sebcio