Instalacja XP obok 98

Autor: Marek <newbie_at_op.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 00:08:08 MET

Kolego dokupił sobie do Win98 Windowsa XP. Chcieliśmy go zainstalowac obok 98
aby była mozliwość wyboru przy starcie. Robiłem juz tak wielokrotnie. Tym razem
wybrałem tą samą partycję (podstawową) na której był 98, zmieniłem tylko nazwę
folderu na winxp aby nie skasować poprzedniego folderu windows. Teraz komputer
automatycznie uruchamia XP i nie mam listy wyboru. Bootcfg nie znajduje nic
więcej. Czy jest jakaś inna rada niż instalacja od nowa win98 a potem XP na
oddzielnej partycji ?

Pozdrawiam
Marek