Re: drukarka jako dysk?

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 23:51:07 MET

wiadomość:fjje43$h4c$1@inews.gazeta.pl,
nadawca:Dominik & Co
> kajus44 napisaB(a):

> To pewnie czytnik kart wbudowany w drukarkę.
> Nie wsadzona karta, to i zero KB.
> compmgmt.msc, zarządzanie dyskami, prawoklik na dysku, zmień literę
> dysku...

Teraz jest gorzej niż było, przypisałem inną literkę, bez problemu,
natomiast TrueCrypt nie chce przyjać hasla do urządzenia (tej partycji
zakryptowanej), nie chce zamontowac dysku, obojętnie jaką literkę chcę mu
przypisać i prawie 50 giga danych poszło się kochać. Jakieś pomysły? Bo mnie
zaraz rozpierdoli, skurwiałe HP gówno pewnie coś przejęło, grrrr...