Polaczenie ze switchem

Autor: Wangog <Wangog78_at_gazeta.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 15:37:39 MET

Witam

Musze polaczyc sie ze switchem poprzez konsole. Mam kabelek ale niestety
podlaczam go przez usb bo nie mam innej mozliwosci.
Jakis rok temu tak sie wlasnie laczylem z tym samym switchem, tym samym
kablem a teraz nie moge. Konfiguruje hyper terminal na winxp sp2 tak jak
podaja w instrukcji do switcha czyli: bity na sekunde np. 9600, bity
danych 8, parzystosc brak, bit stopu 1, sterowanie przeplywem Xon/Xoff.
Sterowniki do kabelka wygladaja na dobrze zainstalowane.
Probuje chyba wszystkich opcji i mozliwosci jakie sa w hyper terminalu i
nic!

Ma ktos jakies pomysly?

Pozdrawiam
Wangog