Instalacja Windows nie bootuje sie z Płyty

Autor: <xxordi_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 14:38:36 MET

A wiec mam taki problem. Dysk - SATA, DVD - ATA.
 - Wierzcie mi ze sprzet jest OK. Probowalem zbootowac instalacje z
ORGINALNEJ plyty Win XP, nieporysowanej.
(w biosie mam wszystko ok - wierzcie mi na slowo), niestety wogole nie
chcialo mi bootowac z tej plyty nijak... probowalem odpalic instalacje
spod win, bbla bla bla, po resecie mam dwie opcje, albo odpalic stara
winzgroze albo instalacje, oczywiscie wybieram instalacje... i tu
dalej pojawia sie problem ... AQQ... nie ma Plyty CD ROM ;P
aha no i oczywiscie BIOS WIDZI tego DVD ....