Re: XP vs VISTA - wydajnosc w grach

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 23:38:44 MET

Proces yodacki <yodacki@gazeta.pl> zwrócił błąd:

> Nie pisze tu po to aby uzyskać rade jak zmiejszyć wydajność Visty :-)
> Chodzi mi tylko o to czy ktoś z Was zauważył coś takiego ?
> Tyle się mówi o tym że Vista się wlecze, że jest mało wydajna a tu proszę.
> Będę zmuszony kupić Viste do domu bo na Xp syn nie będzie chciał grac :-)

Ja tak nie miałem. Właśnie Vista raczej mniej wydajnie działała. Ale
akurat z grami typu Crysis to bardzo dużo zależy od sterowników, teraz
co kilka dni wychodzą nowe wersje, poprawiają one zwykle wydajność i
inne sprawki w jednych grach, ale często też wprowadzają błędy innych.
Może tu jest wynik działania innych sterów? Jeśli nie, to są jeszcze
inne rzeczy które wypłyną na wydajność.

Swoją drogą ja sobie właśnie sprawdzam co wpływa najbardziej, ale to
dość czasochłonne zajęcie, na wiele dni :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8