Re: Czyszczenie emaili w Outlook Express

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 02:18:50 MET

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>
napisał w wiadomości news:fjeqcf$cgs$1@news.dialog.net.pl...
> Czy jest jakiś sposób na "zresetowanie" konta i usunięcie wszystkich
> emaili lokalnie, by Outlook pobrał listę wiadomości z serwera ponownie
> bez usuwania i ponownego tworzenia kont (o ile coś takie w ogóle
> zadziała)?

Na dzień-dobry zrobiłbym jakiś folder-archiwum i tam przekopiował
wszystko co potrzebne. Można zresztą poszperać w regułach i
automatycznie kopiować każdą wiadomość do (tu:folder).
Pamiętać tylko należy, aby plik folderu nigdy nie przekroczył 2 GB,
wolno mu najwyżej tę granicę minus 1 bajt osiągnąć.
Jeśli serwis ma interface WWW, spróbuj może przesunąć wszystkie
wiadomości do lokalnego folderu konta, a potem z powrotem przesunąć je
do odebranych...? Nie testowałem, nie powiem, czy zadziała...
Może ewentualnie Hamster gdzieś wrzucony na któryś z tych komputerów
pomoże?

Przyznam, że Twoje pytanie była dla mnie nieco niejasne, za malo
szczegółów, pardon więc, jeśli z odpowiedzią poszedłem nie w tę stronę,
w którą powinienem. Przypuszczam jednak, że choć częściowo przybliżyłem
Tobie choćby połowiczne rozwiązanie problemu.

--
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/