Re: Automatyczne uwierzytelnianie

Autor: Leon <roberttrubas_at_poczta.onet.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 20:14:14 MET

Użytkownik "Michał Wójcik" <mag@usun-to.list.pl> napisał w wiadomości
news:4758fdbd@news.home.net.pl...

> Trochę mało informacji, jaki windows na kliencie, jaki serwer?

Windows Vista Home Premium, oraz XP Home, serwer to W2k3 Std. (AD)

> Czy konto jest z hasłem czy bez hasła?

Z haslem

> To co u mnie działa bez problemu, to na xp pro, przy koncie z hasłem bez
> problemu można wybrać opcje żeby zapamiętał użytkownika i hasło przy
> dostępie do komputerów w domenie.

Tak, tylko to sa laptopy i jesli akurat sa poza firma i to w atkiej sytuacji
rowniez (automatycznie) probuja sie laczyc z udzialami sieciowymi.

> A w momencie kiedy mam lokalnie taką samą nazwę konta i hasło jak w AD to
> przy dostępie do zasobów serwera nie pojawia się pytanie o hasło i
> użytkownika.

Aby nie zaczynac nowego watku to mam pytanie : co w sytuacji kiedy notebook
podlacze do domeny, a bedzie poza dostepem do serwera (np. uzytkownik
zabierze go do domu). Uruchomi sie nie majac kontaku z kontrolerem domeny ?
Czy bede jakies problemy i czy wracajac do firmy uzytkownik bedzie mogl sie
z powrotem bez problemu zalogowac sie do domeny ?

--
Pozdrawiam
Leon