Re: Automatyczne uwierzytelnianie

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 09:00:49 MET

Witam,
> W jaki sposob zrobic automatyczne uwierzytelnianie komputera nie
> bedacego czlonkiem domeny aby mial dostep do udostepnionych drukarek i
> udzialow sieciowych w obrebie domeny. Po kazdorazowym uruchomieniu
> komputera musze wpisywac nazwe urzytkownika i chaslo, mimo ze na
> komputerze bedacym czlonkiem domeny utworzylem takie samo konto jak na
> komputerze nie bedacym czlonkiem domeny.
> Bylo by swietnie gdyby podczas uruchamiania systemy mogl sie on
> automatycznie uwierzytelnic.
Trochę mało informacji, jaki windows na kliencie, jaki serwer?
Czy konto jest z hasłem czy bez hasła?
To co u mnie działa bez problemu, to na xp pro, przy koncie z hasłem bez
problemu można wybrać opcje żeby zapamiętał użytkownika i hasło przy
dostępie do komputerów w domenie. A w momencie kiedy mam lokalnie taką
samą nazwę konta i hasło jak w AD to przy dostępie do zasobów serwera
nie pojawia się pytanie o hasło i użytkownika.

Pozdrawiam,
MW