Re: modem przez bluetooth

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 07:18:39 MET

soonic pisze:
> Witam
>
> Nie wiem czy to pytanie pasuje do tematyki tej grupy, ale nie wiedzialem
> gdzie je zadac, bo dotyczy tel. komorkowych i komputera z WinXp.
> Chodzi o to, ze mam laptopa z winxp, ktory posiada bluetooth wbudowany,
> probowalem nawiazac polaczenie z internetem przez komorke, tworzac
> polaczenie telefoniczne. System nie widzi mi modemu. Bluetooth dziala bo
> moge przesylac pliki i widze zawartosc telefonu. Komorka jest sprawna,
> przeinstalowalem tez sterowniki do bluetootha. Nie wiem co sie dzieje.
> Kiedys mi dzialalo poprawnie.

> [...]
musisz zainstalować sterowniki do tego modemu w telefonie (nie wiem jak
w przypadku innych telefonów, ja po 1 instaluję sterowniki BT - Ty już
je masz, bo działa, dalej wyszukuję urządzenia i co ważne usługi, jakie
one udostępniają, no i wtedy jak zaznaczysz, że chcesz korzystać z
modemu, to sobie system doinstalowuje stery ewentualnie, w przypadku
Nokii i SE bez problemu, zarówno "windowsowo" (tj połączenie zestawiam w
połączeniach sieciowych panelu sterowania) jak i pośrednio przez PC Suite)
z powyższego wynika, że znalazłeś urządzenie BT (telefon), ale nie
pobrałeś pełnej listy usług, jakie udostępnia
pozdr