modem przez bluetooth

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 20:30:57 MET

Witam

Nie wiem czy to pytanie pasuje do tematyki tej grupy, ale nie wiedzialem
gdzie je zadac, bo dotyczy tel. komorkowych i komputera z WinXp.
Chodzi o to, ze mam laptopa z winxp, ktory posiada bluetooth wbudowany,
probowalem nawiazac polaczenie z internetem przez komorke, tworzac
polaczenie telefoniczne. System nie widzi mi modemu. Bluetooth dziala bo
moge przesylac pliki i widze zawartosc telefonu. Komorka jest sprawna,
przeinstalowalem tez sterowniki do bluetootha. Nie wiem co sie dzieje.
Kiedys mi dzialalo poprawnie.

s.