Re: VISTA - i emule...

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 16:52:23 MET

ZOMO wrote:

> ciezko pisac jasno o sprawach o ktorych sie ma blade pojecie (Vista :)
> Co do Firewalli to powylaczalem wszystko - Nortona, FW z Windowsa
> i jeszcze windowsowego Defendera, wylaczalem tez NetLimitera i dalej
> mialem porty poblokowane - stad moja rozpoczliwa prosba o pomoc...
> No ale pomoglo kompletne odinstalowanie NetLimitera chociaz
> mam juz nowego (2.0.10.1) i moze ten bedzie chcial wspolpracowac
> z Vista?

W takim razie pamiętaj proszę na przyszłość, że jeśli chodzi o aplikacje
takie jak NetLimiter czy też firewalle firm trzecich (Symantec i inne) to
ich _wyłączenie_ wcale nie usuwa ich procesów/usług - one wciąż ingerują
w przesyłanie pakietów. Co się zaś tyczy zgodności tej konkretnej wersji
NetLimitera to Ci nie podpowiem, bo nie testowałem ale ze starszych
wersji pamiętam, że niespodziewane blokady to w zdecydowanej większości
efekty /nieświadomych/ błędów w konfiguracji. ;)

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk