Re: VISTA - i emule...

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 17:50:15 MET

> http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=20&rm=show_topic&topic_id=705
> Chyba, że to wina programu NetLimiter, o którym wspomniałeś niechcący
> w innym poscie.
>
> PS. Na przyszłość dokładnie opisuj problemy, OK?
> http://rtfm.killfile.pl/#precyzja

ciezko pisac jasno o sprawach o ktorych sie ma blade pojecie (Vista :)
Co do Firewalli to powylaczalem wszystko - Nortona, FW z Windowsa
i jeszcze windowsowego Defendera, wylaczalem tez NetLimitera i dalej
mialem porty poblokowane - stad moja rozpoczliwa prosba o pomoc...
No ale pomoglo kompletne odinstalowanie NetLimitera chociaz
mam juz nowego (2.0.10.1) i moze ten bedzie chcial wspolpracowac
z Vista?

Zomo