uzywanie komputera

Autor: sg_pl <sg_pl_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 17:04:40 MET

Witam,

nie bardzo wiem czy to na tę grupę powinienem napisać ale nie mam innge
pomysłu. Poszukuję jakiegoś prostego programu, który zapisze mi w jakimś
raporcie czas używania komputera przez użytka. Muszę logicznie rozplanować
nowy sprzęt w firmie i w związku z tym przydałoby mi się takie narzędzie aby
móc przeanalizować iż dany user uzywał przez x godzin komputer w miesiącu.
Program musiałby zapisywać czas aktywności użytkownika i najlepiej sumować
go później. Czyli zapisuje czas gdzie user rusza myszką, pisze na
klawiaturze, a nie zapisuje czasu gdy nic się nie dzieje.

Macie jakiś pomysł?

Dzięki, Sebastian