Re: VISTA - nie dziala Firefox...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 16:54:13 MET

*Zz* pisze:

> nawet jesli jego proces jest wylaczony (zabity) ??

Jeśli wyłączysz/zabijesz proces odpowiedzialny za wyświetlanie okienka
programu to tak. Bo poza tym ciągle działa usługa oraz (co istotniejsze)
sterownik systemowy. Który (np. podczas startu systemu) blokuje wszystko
aż do uruchomienia usługi i, w uproszczeniu, ikonki w trayu.

> Moze da sie sluchac mozyki na wylaczonym vinampie albo
> ogladac filmy po zabiciu mediaplayera ?

Z filmami to nie próbowałem ale zdarzyło mi się widzieć (no... słyszeć)
grająca muzyczkę w momencie, kiedy playerek był już od dłuższego czasu
zawieszony, martwy :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]