XP-zaskakujący komunikat...

Autor: poli <300ton.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 12:53:55 MET

Witam.

Wczoraj zmontowałem sprzęt: ASUS M32N DeLux WiFi Edition; AMD DualCore 5000+;
1GB OCZ; Barracuda 500GB; Amacrox Warior 450W. Z radością zainstalowałem XP-
ka Professional SP2 i kiedy spełniony postanowiłem go wyłączyć moim oczom
ukazał się komunikat : "Mozna teraz bezpiecznie wyłączyc komputer". Nie
muszę, chyba dodawać, że natychmiast sprawdziłem w ocjach zasilania co jest
ustawione. Z racji ,że właściciel chciał używać Cool'n'quiet ustawiłem:
"minimalne zarządzanie energią" a on i tak nie wyłączał się.
 Co mu (XP)trzeba zrobić żeby był łaskaw jednak wyłączyć kompa?
Proszę o rady gdzie i co?

Pozdrawiam
poli