Re: modem przez bluetooth

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 21:44:21 MET

> Może przeglądać pliki na zasadzie wyszukiwania urządzeń BT w pobliżu, ale
> być może nie zaznaczył w opcjach połączenia internetowego z jakiego
> modemu,
> czyli z jakiego telefonu system ma korzystać by nawiązać połączenie

W tym sek, ze mi sie nie wyswietla mozliwosc wyboru modemu, bo mi tego
modemu nie wykrywa i dlatego nie moze zainstalowac. Pozyczylem i podlaczylem
przez USB, zadzialalo. Podlaczylem tez inna komorke przez bluetooth i tez
znalazl jej modem. Wydaje mi sie ze mam za duzy balagan w systemie, zaczne
od przeinstalowania.