Re: VISTA - 'usypianie' twardych dyskow

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 17:20:11 MET

Użytkownik "yodacki" <yodacki@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fiulce$bvt$1@inews.gazeta.pl...
> W planie zasilania wyłączanie dysków mam wyłączone.
> Czy może mi ktoś poradzić co z tym zrobić ? Czy jest w systemie
> jeszcze gdzieś opcja która nie pozwala na wyłączanie/usypianie dysków
> ?

Na dzień dobry sprawdziłbym, czy w BIOSie nie jest to włączone.
Potem, jeśli nie, lub nie pomoże, ustawił bym w Windzie jakiś czas
aktywności dysków, a po fizycznym restarcie (normalne zamknięcie systemu
z wyłączeniem zasilania) czas ten znowu ustawiłbym na "nigdy". Czasem
tak pomoże.

--
LH (przepraszam za przydługą stopkę - konieczność chwili)
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: Wiktorio, spamboty cię kochają...