Re: system nie może uzyskać dostępu...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 19:35:40 MET

Dnia Sat, 1 Dec 2007 16:23:32 +0100, Speedy napisał(a):

> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:fin286$nct$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czekam cierpliwie... :)

A co ja tu mogę pomóc. Może coś w logach systemowych widać? Może ten
dysk po prostu przy dłuższej przerwie usypia, a odwołanie się do
jakiegoś pliku na nim powoduje jego ponowny start?

Interesuje mnie jeszcze, czy system na F poowstał z klonowania systemu
będącego na C, czy też był instalowany od zera.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/