Re: system nie może uzyskać dostępu...

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 16:23:32 MET

Hej

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fin286$nct$1@atlantis.news.tpi.pl...
> In news:fikq4t$aod$1@atlantis.news.tpi.pl,
> *Speedy* <speedy@va.pl> typed:

> A z niego jak wystartujesz, to też są takie objawy?

Chyba nie. Tzn. to się w ogóle zdarza stosunkowo rzadko, raz na dzień, raz
na kilka godzin, a z tamtego systemu na "starym" dysku prawie nie korzystam.
W każdym razie ilekroć się z niego bootowałem, takiego zjawiska nie było,
ale też czas użytkowania był stosunkowo krótki. Na początku zanim postawiłem
system na F, też "działałem" z tego starego dysku i nie było problemu
pt."brak dostępu" ale to także długo nie trwało.

> A po wyjęciu dysku SATA dalej jest taki objaw?. Wiem, że kiedyś
> przestawiałem "coś" w BIOS (jak podpinałem SATA) i po przejsciu POST
> wciskało sie F? (jest wyświetlany komunikat co trzeba przycisnąć), lub
> jakiś klawisz, a ukazywało sie menu do konfiguracji.

Chyba nie, tzn. dysku teraz nie wyjmowałem (komputer stoi tak, że byłoby to
dość uciążliwe) ale w każdym razie dopiero po jego instalacji się to
zjawisko pojawiło, wcześniej nigdy nie występowało. Faktycznie jest takie
menu przy bootowaniu jak się coś naciśnie, ale na ile rozumiem to co tam
napisane to można wybrać z czego ma być stworzony RAID a ja nijakiego RAIDa
nie mam, oraz kolejność dysków S-ATA (mój się ustawił automatycznie na 0 i
tak chyba ma być?)

> Ale z tym to poczekaj na Michała Kaweckiego.

Czekam cierpliwie... :)

--
Pozdr.
Speedy