Re: [w2k] automatyczne priorytety procesów

Autor: <f1j_at_k?>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 17:01:12 MET

dizasta ośmielił się napisać:

> Mam słabego laptopa i poprzestawianie na abovenormal i belownormal niektórych
> procesów daje wyraźną poprawę wydajności całego systemu, np. chociażby podczas
> pracy w photoshopie.
> Co do napisania programu to raczej odpada, moja wiedza dot. programowania kończy
> się na C pod konsolkę, nie mówiąc już o WinAPI, o którym nie mam za bardzo pojęcia:)

wiecej wiary w siebie!

Aby wykonac to co chcesz to wystarcza ci 4 WinApi
EnumProcesses() - pobranie listy wszystkich procesow (Pidy)
OpenProcess() - otwarcie procesu majac jego Pid
GetModuleFileNameEx() - pobranie sciezki (spr czy to co cie intyeresuje
czy nie)
SetPriorityClass() - ustawienie odpowiedniego priorytety (majac uchwyt
do procesu)

tu masz przyklad enumeracji procesow
Tam tez znajdziesz opis reszty interesujacych cie WinApi
W razie problemow zapraszam na pl.comp.programming

PS. To naprawde jest do zrobienia