Re: [w2k] automatyczne priorytety procesów

Autor: dizasta <ql3rroWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 16:06:18 MET

> Albo uruchamiasz jakiś program przez "start" od razu z
> odpowiednim priorytetem, albo piszesz sobie program, który
> będzie monitorował procesy i narzucał priorytety wedle Twojej
> woli. Ale nie widzę sensu -- naprawdę są to tak źle napisane
> programy, że musisz im zmieniać priorytety?

Mam słabego laptopa i poprzestawianie na abovenormal i belownormal niektórych
procesów daje wyraźną poprawę wydajności całego systemu, np. chociażby podczas
pracy w photoshopie.
Co do napisania programu to raczej odpada, moja wiedza dot. programowania kończy
się na C pod konsolkę, nie mówiąc już o WinAPI, o którym nie mam za bardzo pojęcia:)