Re: WiFi na USB

Autor: Bet <haga.braksmieci_at_braksmieci.poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 02:08:44 MET

artiun pisze:

> A temperatura w obudowie (mostka) się nie zmienia?
> A zmienia się. Skąd wiesz, co na co wpływa. Jeśli scalak od USB się
> grzeje to reszta wynika z przewodnictwa cieplnego.

grzanie mostka spowodowałoby głównie podniesienie temperatury na
sockecie, a w dalszym stopniu na rdzeniu(nie musze tego tłumaczyć
prawda?) - a tam jest 57 stopni w tej chwili. Po odłączeniu WiFi z USB
temperatura rdzenia spada w ciągu krótkiego czasu o kilkanaście stopni;
w tym czasie temperatura socketa spadnie o max. kilka.

> S2KCtl działa w stanie IDLE (użycie instrukcji HALT w prockach AMD),
> kilka % użycia CPU to nie IDLE.

ok - task manager podaje obciążenie procesora w sposób jaki podaje, a
przede wszystkim próbkuje go co pewien czas - więc nie podaje ciągle. Na
  podstawie tych wskazań piszę, że obciążenie nie wzrosło. Włączając np.
winampa nie widać w task managerze wyraźnego (stałego) wzrostu obciążenia.
Podczas odtwarzania mp3 jest wystarczająco dużo czasu na wystawianie
HALT na CPU. Nie mniej jest tego czasu np. wpinając pendrivea i nie
pracując na nim, jednak na winampie temp wzrośnie o +3st, a po włożeniu
pendrivea lub WiFi USB o kilkanaście.

> Może głupie, ale otwórz obudowę i przeczyść z kurzu, wlot i wylot
> zasilacza też (sprawdź pastę pod procesorem, składający oszczędzają).

sprawdzone. Pastę na procesor aplikował ten, który to pisze.

Temat mnie nurtuje od dłuższego czasu i trochę go poświęciłem na
wyeliminowanie niektórych przypuszczeń. Jeżeli nie da się tego poprawić,
chciałbym przynajmniej wiedzieć dlaczego tak jest.

Próba zainstalowania aktualizacji systemu przy pomocy WinSPatcher 3.5
nie przyniosła zmiany w temacie:(

Zdaje się, że powinienem napisać: "Sprzedam za$#%$ste WiFi USB lub
zamienię na wersję PCI"

Chętnie przeczytam inne sugestie...

--
Bet