Re: Problemy z Vista + wireless

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 21:23:18 MET

Kazimierz wrote:

> Jest siec wireless z WPA2 podlaczam sie do tego laptopem z vista. Z
> podlaczeniem nie mam problemu. problem pojawia sie natomiast w trakcie
> dzialania. Objawia sie to najczesciej zerwaniem polaczenia (typu nie mozna
> wyswietlic strony ale po kliknieciu odswiezania stronka otwiera sie bez
> problemu). Windows diagnostic (czy jak mu tam ) najczesciej nie widzial
> problemow ale jesli cos znalazl (pojedyncze przypadki na kilkaset prob) to
> bylo to wskazanie na serwer dns. Idac dalej zauwazylem ze problem dotyczy
> polaczenia miedzy laptopem a urzadzeniem wireless. puszaczjac ping sa
> [...]

Pewnie po części możesz. Zapewne wszystkie karty są na Intelu? ;-)
Zajrzyj ewentualnie jeszcze do opcji zasilania i w ustawieniach planu
zmień opcje dotyczące oszczędności energii dla sieci bezprzewodowych.
Z tego co pamiętam domyślne ustawienia bardzo często bywają zorientowane
na maksymalną oszczędność poboru mocy...

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk