Re: jaka usluga w systemie startuje siec?

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 12:00:17 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:fijhaa$vr0$4@polsl.pl...

> Poza tym adres może zostać przyznany przez DHCP dopiero po
> dłuższym czasie, nawet po zalogowaniu użytkownika.

Ja jeszcze trzy grosze - poleganie na przyznaniu IP z DHCP tez jest kiepski,
u mnie ludzie dostaja IP od switcha zaraz po wlaczeniu komputera, ale chwile
pozniej zaczyna sie negocjacja 802.1x i komputer dostaje zupelnie nowy adres
ktorym bedzie sie poslugiwal w sieci. Ten pierwszy, ktory dostaje od switcha
jest
tylko na chwile i nie daje dostepu do zadnych zasobow.
Podobne podejscie bedzie raczej coraz bardziej powszechne.