Re: VISTA bardziej bezpieczna

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 22:40:17 MET

On 26 Lis, 23:17, "Skylla" <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:
> No to do tego masz wbudowany firewall i defender i zainstaluj jakis AV i tyle.
> Pani zosia raczej po stronach z crackami i innymi atrakacjami nie chodzi...

a więc tak:
do Avasta nic nie mam. Działa i jest OK.

NOD32 co mi się podobało integruje się z Outlookiem i na życzenie
konwertuje wszystko do TXT.

Obu tych programów podczas pracy nie ma.

AVG Internet Security to taka krzyżówka Kerio z Kasperkim chyba ;-) O
ile ESET Smart Security ładnie się zintegrował z systemem, a dokładnie
uzupełnił, tak AVG przejął kontrolę nad wszystkim co tyczy
bezpieczeństwa, aż się defender obudził i poblokował to i owo. Poza
tym to czeski program, a ja nie widziałem u czeskich kolegów tego.
NODa wszyscy mają... ;-) W każdym razie AVG współpracuje z listą RBL
jeżeli chodzi o spam. Tyle tylko, że każdy serwer poczty już to
obsługuje więc opcja chyba zbyteczna. Nie leży mi totalnie ten
program. Popieprzony jakiś jest...