Re: odłączanie hdd

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 22:08:03 MET

On Tue, 27 Nov 2007 08:17:43 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Nie da się chyba. Dopiero SATA takie coś umożliwia.
>
>Włóż ten dysk do kieszeni USB i podłączaj/odłączaj w miarę
>potrzeby.

A ja mam z tym problem. Podłączam dysk w kieszeni USB do Windows XP,
potem próbuję odłączyć i Windows mówi mi, że nie może, bo coś używa
dysku. Wszystkie okna mam pozamykane, programy, które używały dysku
też i lipa, pozostaje tylko reboot. Nia mam pomysłu, jak sie za
diagnozowanie tego zabrać.

--
z/svc