Re: Jak formatować partycję pod instalację XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 20:54:16 MET

Dnia Mon, 26 Nov 2007 19:05:32 +0100, JoteR napisał(a):

> A w jaki sposób? Istnienie na dysku wielu partycji (w tym np. linuchowych)
> jakoś wpływa na możliwość wyboru i sformatowania wybranej partycji z poziomu
> instalatora? Poważnie pytam.
Och, czepiasz się :) Po części odpowiedziałem już P.Krzyżańskiemu. Ja,
kiedy coś instaluję to rzadko mam do czynienia z prostym przypadkiem 1
part. na dysku. Z reguły jest ich parę i trzeba coś wygospodarować,
poprzesuwać, przenazywać itd. Dobrze jest wtedy mieć jedno wygodne
narzędzie którym wszystko zmajstrujesz. A co do PQM to wciąż jeszcze
znajdzie się darmowe dyskietkowe wersje na tyle współczesne żeby obsłużyły
NTFS i ext3. Na tych dyskietkach (z ramdyskiem) z reguły sa jeszcze inne
narzędzia, czasem przydatne. Mam też komplet dyskietkowych narzędzi
dedykowanych przez poszczególbych wytwórców dysków do ich sprawdzania co
też nieraz się przydaje.

--
Jacek