Mały problem z MS Outlookiem

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 19:38:56 MET

Witam!
Może to nie ta grupa, ale na niby właściwej od tygodnia cisza...

Mam skonfigurowanego MS Outlook 2003 tak aby wszystkie wiadomości
(HTML, RTF) konwertował na
format tekstowy. I wszystko działało pod W2K i XP, a pod Vistą nie
działa. Konfiguracja sobie, a OE sobie. Czy jest jakaś poprawka do
tego albo jakiś kruczek aby MS Outlook 2003 działał zgodnie z
ustawieniami?

PS. Grzebałem w logach, może coś nie alo z uprawnieniami, co zapewne
jest przyczyną ale logi nic mi nie powiedziały...

Pozdr, K.