Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 20:59:34 MET

On 25 Lis, 13:07, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Na takim procesorze Visty się nie kładzie.
> Dołóż tam jeszcze jeden gigabajt RAM i będzie w miarę znośnie.

E, tam - mądrości ludowe. Ten procesor zdaje się grubo przekracza
oficjalne wymagania zalecane dla Windows Vista. Czyżbyś zatem
twierdził Microsoft kłamie?

Zresztą, ja na swoim komputerze mam właśnie procesor Celeron M 1,73GHz
i Vista Business śmiga jak błyskawica, Aero, wodotryski, pierdółki od
producenta komputera etc. Choć może to dlatego, że jest w nim 2GB
pamięci; zdaje się, że w przypadku Visty to akurat nie procesor jest
wąskim gardłem tylko pamięć właśnie.
Świadczy też o tym fakt, że na desktopie (Athlon 2000, 1GB pamięci ale
za to Radeon 9550) ta sama Vista działa wyraźnie wolniej.

MB