Re: Jak wymusić "form feed" w "czystym" tekście?

Autor: <f1j_at_k?>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 17:31:43 MET

Zby ośmielił się napisać:
> Czy może ktoś wie, jakim znakiem można (i czy w ogóle można) wymusić
> przejście do następnej strony (podczas drukowania) - gdy chodzi o "czyste
> ASCII", np. takie w Notatniku? Jak wie - niech powie...
>
> Pod uniksowatymi nie ma problemu: wstawiam w tekst znak FF (12 dec), i
> drukarka wypluwa kartkę, zgodnie z życzeniem.
poczytaj o escape characters czy escape sequenc czy jakos tak,
to sa kody sterujace do drukarek, tylko nie jestem pewnien czy
przypadkiem nie bedzie to rozna kombinacja dla rownych drukarek.
To sie odnosilo do bezposredniej komunikacji z drukarka, dialaja takie
tricki pod dosem, polecenie print byc moze tak tak potrafi. Z notatnika
to chyba sie nie da.